sobota, 3 sierpnia 2013

Ogłoszenie

Które to już ogłoszenie? Trzecie? A ja miałam nadzieję na spokojne wakacje z kubkiem gorącego kakałka, ciasteczkami i laptopem na kolanach, siedząc na worku i śmiejąc się, rozmawiając z przyjaciółką przez telefon... Ale nie narzekajmy! Połowa z tego się zdarzyła. Szczególnie te rozmowy... Przy okazji Cię pozdrawiam, Jenno <3 (mimo że wcale nie czytasz bloga :D). Nie macie pojęcia o czym mówię, prawda? Znów wyjeżdżam. Tym razem na drugi koniec Polski, w góry. Będę zdobywać szczyty :P Trzymajcie za mnie kciuki... Wracam 10 lipca, więc rozdział pojawi się 11-12. Coś koło tego. Jako takich dalszych planów na wakacje już nie mam. Tak samo nie wiedziałam, że gdziekolwiek wyjeżdżam... Dowiedziałam się po zakończeniu roku szkolnego. Więc postaram się później dodawać rozdziały regularnie, jak się uda to może dwa razy w tygodniu, szczególnie kiedy zacznę drugą część *.* Już się nie mogę jej doczekać. Jeżeli podobała się Wam ta część, druga... Druga też się Wam spodoba. Jest o wiele więcej akcji, ale ciiiii... Don't worry, wszystkiego się dowiecie :D A teraz pytanie do Was... Jak minęła Wam pierwsza połowa wakacji? Albo jak zapowiada się druga? Ja się tak pięknie rozpisałam, pierwszy raz mi się zdarzyło, więc czekam teraz na Wasze komentarze (w którym obowiązkowo mają występować uśmiechnięte emotikony :D) i koniecznie Was pozdrawiam. Bez Was ten blog nie miałby sensu. Normalnie Was kocham <333

4 komentarze:

  1. Ooo... Nowa przyjaciolka? O mnie juz zapomnialas? :( no nic.. Ide umierac w rozpaczy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie zapomniałam. To kuzynka... Po prostu zaczęłyśmy się lepiej dogadywać :) I nie masz mi iść umierać w rozpaczy! Zabraniam!!!

      Usuń
    2. Iedy wracasz do domku?

      Usuń
  2. Do you know who I am? No. Why? Because I'm a ninja. ^ ^ Jennifer-like a ninja... <3

    OdpowiedzUsuń