niedziela, 6 lipca 2014

Ogłoszenie

  Kochani, naprawdę, bardzo Was przepraszam, że tak długo nie dodałam rozdziału, głupio mi z tego powodu. Czy się będę tłumaczyć... No może trochę, wytłumaczenie Wam się należy. Otóż najpierw, oczywiście, szkoła. Może nie byłoby tyle latania, gdyby nie to, że kończyłam gimnazjum i musiałam składać papiery do innej szkoły nawet na początku wakacji. W ten pierwszy weekend miałam gości, a w tygodniu załatwiałam sprawy z moim wyjazdem. I właśnie dlatego rozdziału jeszcze przez jakiś czas nie będzie. Wyjeżdżam. Dokładnie za... 7 godzin. Jadę do Warszawy, ale jeszcze nie wiem na ile. Być może od razu po powrocie pojadę nad morze, więc w następny weekend tez pewnie tego nie dodam... Rozdziału najprawdopodobniej możecie się spodziewać dopiero po 15 lipca. Naprawdę, bardzo mocno Was przepraszam ;(
  A teraz dosyć o mnie. Niech wszyscy, którzy to przeczytają, zostawią jakiś komentarz po sobie, np. Czy Wy też macie jakieś plany na wakacje, czy dostaliście się do wybranych szkół (ja się dostałam! ;D), czy nie zabijecie mnie za taki odległy prawdopodobny termin wstawienia rozdziału, itp. Chcę po prostu zobaczyć ilu Was jest, bo dawno mnie tu nie było.
  I bierzecie udział w ankiecie, którą zaraz wstawię!
  Udanych wakacji,
  Sophia Smith.

12 komentarzy:

  1. Na szczęście jeszcze nie musiałam składać żadnych papierów do nowych szkół. :) Wakacje są strasznie nudne, nie ma co robić... A pisać dalej powinnaś. Stworzyłaś tak dobrą historię, świetne postacie - szkoda to tak od razu marnować. Masz wiernych czytelników, wiele blogów takich w ogóle nie ma, więc powinnaś się cieszyć i zbierać siły na następne rozdziały. :) Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wakacje nie mam żadnych planów. Nie zamierzam cię zabijać, chyba że zawiesisz bloga. On jest niesamowity, ciekawy i wciągający! Na 1.000.000% powinnaś go dalej prowadzić! Udanych wakacji, czasu na dalsze pisanie i oczywiście masę weny :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że rozdziału szybko nie będzie, ale rozumiem to. Masz własne życie i nie siedzisz całymi dniami przed kompem pisząc fanfiction. Jednakże, twoje opowiadanie czyta się z przyjemnością i moim skromnym zdaniem nie powinnaś go przedwcześnie kończyć. Ciesz się wakacjami i jak znajdziesz wolną chwilę, skrobnij coś.
    Miłych wakacyjnych chwil, może jakiegoś letniego romansu i oczywiście weny, życzy cichy czytelnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wakacje idę na spontana , ale wawa jest bardzo ciekawa więc zawsze coś sie znajdzie do roboty, z nudów nie umrę :P. Moim zdaniem, odnośnie bloga czy dalej go pisać ? Ja oczywiść nie chce abyś kończyła to opowiadanie, ale ta decyzja powinna być twoją nie naszą. Pamiętaj że piszesz dla siebie a my tylko i wyłącznie mamy prawo Cie wspierać ;*** powinnam ci pozazdrość źe masz już za sobą trzecią gimnazjum , bo mnie ta cała biegania za nauką czeka za dwa miesiące więc załamka .



    Czekam na szybki powrót i szczęśliwych oraz udanych wakacji ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. xD Nie chce mi się pisać

    OdpowiedzUsuń
  6. MIAŁAŚ MI KUŹWA TUTAJ ROZDZIAŁ DODAĆ, A NIE JAKĄŚ BARDZIEWNĄ NOTATKE, KTÓREJ I TAK NIE PRZECZYTAŁAM!!!! A JAKO, IŻ SIEDZISZ OBOK MNIE I WPIERDALASZ ARBUZA BĘDE CIE WKURZAĆ PÓKI MI NIE POWIESZ KTO W TYCH CHOLERNYCH DRZWIACH STANĄŁ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. sry, nie podpisałam się poprzednio XD a więc /Jenna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwoscią oczekuję kolejnych twoich rozdziałow:) Twoje opowiadanie bardzo mnie wciągneło i nawet nie myśl o zawieszeniu go!!!!! Bo cię znajde i nakarmie arbuzami i ananasami aż pękniesz ;p Nie żartujeoczywiscie ;p Na wakacje to tylko praca. moze jakis wypad na 5 dni nad morze sie uda wyskrobac:)Miłego wypoczynku i naładowania baterii na dalsza częć opowiadania życzę:) Pozdrawiam i zo NN:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem w Anglii na obozie językowym. Uwielbiam twojego bloga i nie moge doczekać sie powrotu jaspera. Pisz dalej. I to jak najszybciej !

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęsknię tęsknię tęsknię za twoimi cudownymi rozdziałami ;( blog jest MEGA ciekawy poczekamy tylko nie myśl o zakończeniu pisania :*


    Veronika :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ZABIJĘ TĄ OSOBĘ, KTÓRA ZAGŁOSOWAŁA, ŻE MASZ SKOŃCZYĆ BLOGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Niech wie, co ją czeka :@!

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam z niecierpliwością do 15-ego

    OdpowiedzUsuń