niedziela, 2 sierpnia 2015

Ważne!!!

  Podzielam zdumienie Anonimowego czytelnika. Ja też się dziwię, że ktoś tu jeszcze wchodzi. Jak można zauważyć, to niestety nie jest rozdział. I to też nie oznacza, że się niedługo pojawi. Ale nie mówię, że go nie będzie. Nie zawieszam ani nie kończę bloga.
  O czym mówię? Otóż, jakiś czas temu założyłam bloga na stronie wattpada. Być może niektórzy kojarzą tą witrynę. Chodzi mi o to, że na wattpadzie pisanie jest znacznie prostsze. Dlatego też pomyślałam, że przeniosę tego bloga na stronę właśnie wattpada. Odbyłoby się to na zasadzie, że pisałabym tam od momentu, na którym skończyłam tutaj. Historia ta sama, bez żadnych zmian. Ci sami bohaterowie, kontynuacja wydarzeń. Jednak chciałabym poznać Waszą opinię na ten temat. Wattpad ma swoją stronę internetową, logowanie jest bezpłatne i aplikacja na telefon też jest bezpłatna, więc nikt nie powinien mieć problemu z czytaniem. Oczywiście, gdybyście zgodzili się na taką zmianę, wstawiłabym tu link, moją nazwę oraz nazwę opowiadania, żebyście bez trudu mogli ją odnaleźć.
  Być może jest to jakiś akt desperacji z mojej strony, ale uwierzcie mi, że nie potrafię dłużej pisać na bloggerze. Nie wchodzę już na niego tak często, jak kiedyś, dlatego straciłam też wenę. A ta historia jest moją pierwszą i według mnie, zyskała uznanie, więc nie chcę jej kończyć w takim momencie, ponieważ mam dalsze plany dotyczące przygód Sophii.
  Jedyne co teraz możecie zrobić to wyrazić swoją opinię w komentarzu.
  Pozdrawiam Was serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Zgadzam sie z tobą pisanie na blogerze jest duzo trudniejsze niż na wattpadzie i sama tak jak ty przeniosłam swoje opowiadanie tam. Chcę abyś kontynuowała tę historię i czekam aż wstawisz tutaj link do swojego wattpadzie abym mogła dalej czytać to co stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Kochana! Jak ja się zdziwiłam, że ty coś tu dodałaś hahah :D
    Ja tam będę czytała to na wattpadzie bez problemu!!!! Byle tylko dalej to było! <3
    Więc czekam na resztę żeby się zgodziła i potem na dalszą część!!!
    Trzymaj się i miłych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez jestem za:) czekam na linka z informacja na dalszy ciag:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty weś ić XD WIESZ DOSKONALE, ŻE MÓJ TELEFON NIE PODOŁA WATTPADOWI I JESZCZE MI TO ROBISZ
    Ty ić sie schowaj ok. /Jennifer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę Ci screeny wysyłała XD Poza tym telefon zmieniasz XD

      Usuń
  5. Jestem za ! :) sama mam 2 opowiadania na wattpadzie i miałam kiedyś na blogerze więc po części znam twój ból.
    Pozdrawiam i życze weny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za ^^ Ogólnie uważam, że wattpad jest lepszy do pisania opowiadań, bo właśnie do tego został stworzony 😃

    OdpowiedzUsuń